Club - API

Woordje van de Club-API

20230717_121343.jpg

Mijn naam is Martien Limerkens. Ik ben de Aanspreekpersoon Persoonlijke Integriteit (Club-API) van Handbalclub Eagles Aarschot VZW.

Als sporter, ouder, trainer, bestuurder of andere vrijwilliger van onze sportclub kan je bij mij als Club-API terecht met een vraag, vermoeden of klacht over pesten, fysiek, psychisch of seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Heb je te maken met pesten, (seksueel) ongewenst gedrag, geweld, discriminatie, chantage,...? Merk je tijdens je sportactiviteiten dat er handelingen gebeuren die niet aanvaardbaar zijn?

Je kan een mailtje sturen op api@handbalclubaarschot.be

Als Club-API luister ik naar je vraag of verhaal, behandel jouw melding in alle discretie en verleen ik je advies bij de mogelijke vervolgstappen of doorverwijzing. Voor doorverwijzing werken we nauw samen met verschillende organisaties zoals: 1712, AWEL, SENSOA, ICES, federatie-API, …

“See something, say something”

Discretieplicht API

Discretieplicht Club-API

Reglementen Handbalclub Eagles Aarschot VZW

Bij de start op onze club krijgt iedere speler, trainer, official (scheidsrechter, tafel- & zaalverantwoordelijke) & clubbestuurder enkele belangrijke documenten, nl: de gedragscode, pestprotocol, social media policy & intern reglement. Ieder lid van onze club is gebonden aan deze codes, protocollen & reglementen van de club, alsook alle andere reglementen die door de club of federatie zijn uitgevaardigd.

De reglementen kan u hier vinden.