Activieiten

Als club zijn wij ook genoodzaakt om allerlei activiteiten te organiseren om onze clubkas te spijzen. Deze centjes worden gebruikt om de volledige clubwerking te financieren,  zoals voor het aankopen van sportmateriaal, vergoedingen van trainers en begeleiders, ... Maar vooral om het lidgeld zo laag mogelijk te houden.

Onze activiteiten worden steeds in goede banen geleid door ons super enthousiast eventteam.

Ons eventteam

Dit team bestaat uit een aantal gemotiveerde ouders, trainers en bestuursleden, maar zijn zeker nog op zoek naar jou.

Zij komen meestal samen aan het begin van het seizoen om alle activiteiten vast te leggen en als er een activiteit op het programma staat om deze grondig voor te bereiden en de taken evenredig te verdelen.

Niet alleen je hulp is welkom, maar ook jouw ideeën voor een clubactiviteit of actie.  Laat je creativiteit vrij en inspireer ons via deze link!