VZW

Oprichting

Handbalclub Eagles Aarschot is begonnen als een feitelijke vereniging, maar doordat er steeds meer spelers zich aansluiten bij onze club was het noodzakelijk om de club om te vormen naar een VZW.

Hiervoor hebben we op 23/08/2020 onze oprichtingsakte neergelegd bij de griffie en op 26/08/2020 werd deze akte gepubliceerd in het Belgisch staatsblad en kunnen we ons officieel een VZW noemen.  Als club zijn we hier dan ook trots op.

De statuten liggen ter inzage klaar op de maatschappelijke zetel van de club, na afspraak.

Het clubbestuur bestaat uit volgende leden:

• Voorzitter: Kevin Verbeek

• Secretaris: Els Van Rillaer

• Penningmeester: Sofie Claes

• Overige bestuursleden: Mario Ceustermans & Caroline Janssens

Het bestuur wordt in zijn taken bijgestaan door

• Administratief Jeugd Coördinator: Luk Willekens

• Promotieverantwoordelijke: Mario Ceustermans

• Vrijwilligerscoördinator: Insen Geysen

En niet vergeten, onze trainers, (jeugd)scheidsrechters, tafelofficials, ploegverantwoordelijken en alle andere helpende handen die ervoor zorgen dat we blijven groeien als club.

• De maatschappelijke zetel:

Honderd Bunders 7

3130 Begijnendijk